Wiele stron internetowych pozostaje
tylko nic nie znaczacącymi wizytówkami w sieci.
Są jednak i takie, które generują swoim
właścicielom realne zyski.

Analiza SWOT

Analizujemy mocne oraz słabe strony przedsiębiorstwa, definiujemy pojawiające sie szanse i zagrożenia.
Informacje te bierzemy pod uwagę podczas prac nad stroną internetową zleceniodawcy. Kładziemy nacisk na mocne strony firmy, podkreślamy je, na ich podstawie budujemy przekaz. W efekcie podjętych działań ewentualne słabe strony przedsiębiorstwa odgrywają mniejszą rolę w kontakcie Internautów z firmowym serwisem WWW.

Zebrane informacje wykorzystujemy także podczas prowadzonych kampanii reklamowych w Internecie. Spójny przekaz strony internetowej oraz reklam pojawiających się w sieci zwiększa szanse przedsiębiorstwa na pozyskanie nowych Klientów.

Analiza potrzeb

Badania marketingowe
Klienci
Konkurencja
Analiza SWOT
Tożsamość marki

Projektowanie stron

Koncepcja serwisu
Webusability
Projekt graficzny
Prace programistyczne
Strona WWW

e-Marketing

Pozycjonowanie stron WWW
Reklama w wyszukiwarkach
Kampanie reklamowe
w Internecie

Kontrola wyników

Statystyki
Weryfikacja działań
Podsumowanie

Zaufali Nam: