Wiele stron internetowych pozostaje
tylko nic nie znaczacącymi wizytówkami w sieci.
Są jednak i takie, które generują swoim
właścicielom realne zyski.

Badania marketingowe

Przystępując do realizacji projektów internetowych staramy się uzyskać jak najwięcej informacji na temat przedsiębiorstwa, jego mocnych i słabych stron, konkurencji, Klientów itp. Jest to niezbędne w celu określenia dokładnej strategii działań promocyjnych.
Powyższe informacje umożliwiają stworzenie serwisu internetowego spełniającego oczekiwania potencjalnych Klientów, a w dłuższym okresie zracjonalizowanie i zoptymalizowanie wydatków dotyczących działań marketingowych.

Wśród badań marketingowych możemy wyróżnić:
Badania ilościowe - dzięki nim uzyskujemy odpowiedź na pytanie "ile?". Badania prowadzone są na odpowiednio dobranej, reprezentatywnej grupie osób. Informacje zbierane są najczęściej na podstawie ankiety internetowej (CAWI) oraz telefonicznie (CATI).
Badania jakościowe - często stosowane jako uzupełnienie dla badań jakościowych, odpowiadają na pytanie "dlaczego?". Prowadzone są na małej, wąskiej grupie osób. Ułatwiają zrozumienie motywów postępowania oraz nakreślenie przyczyn zachowań potencjalnych Klientów.

Ze względu na znaczny koszt powyższych rozwiązań, w większości przypadków ograniczamy się do ankiety wypełnianej przez zleceniodawcę lub / oraz wewnętrznych badań prowadzonych wśród dotychczasowych Klientów.

Analiza potrzeb

Badania marketingowe
Klienci
Konkurencja
Analiza SWOT
Tożsamość marki

Projektowanie stron

Koncepcja serwisu
Webusability
Projekt graficzny
Prace programistyczne
Strona WWW

e-Marketing

Pozycjonowanie stron WWW
Reklama w wyszukiwarkach
Kampanie reklamowe
w Internecie

Kontrola wyników

Statystyki
Weryfikacja działań
Podsumowanie

Zaufali Nam: