Wiele stron internetowych pozostaje
tylko nic nie znaczacącymi wizytówkami w sieci.
Są jednak i takie, które generują swoim
właścicielom realne zyski.

Klienci

Rozpoznanie i właściwe zinterpretowanie potrzeb oraz zachowań Klientów jest kluczowe do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Dotarcie do ich wymagań i oczekiwań stanowi klucz do rozwoju firmy w każdej branży. To właśnie Klient decyduje o sukcesie bądź porażce danego projektu. To Klient dokonuje wyboru jaki produkt lub usługę zakupi, gdzie i w jakiej cenie. Użytkownicy poszukujący danego produktu / usługi w Internecie często odwiedzają co najmniej kilka stron, porównują i dokonują wyboru.

Dlatego w MARKETING PRO przed przystąpieniem do realizacji każdego projektu, bez względu na to, czy tworzymy stronę WWW, sklep internetowy, czy też planujemy większą kampanię internetową w sieci, staramy się pozyskać jak najwięcej informacji na temat potencjalnych oraz dotychczasowych Klientów.
Dzięki temu możemy dobrać właściwy przekaz, co w konsekwencji zwiększa szansę na pozyskanie nowych nabywców.

Analiza potrzeb

Badania marketingowe
Klienci
Konkurencja
Analiza SWOT
Tożsamość marki

Projektowanie stron

Koncepcja serwisu
Webusability
Projekt graficzny
Prace programistyczne
Strona WWW

e-Marketing

Pozycjonowanie stron WWW
Reklama w wyszukiwarkach
Kampanie reklamowe
w Internecie

Kontrola wyników

Statystyki
Weryfikacja działań
Podsumowanie

Zaufali Nam: