Wiele stron internetowych pozostaje
tylko nic nie znaczacącymi wizytówkami w sieci.
Są jednak i takie, które generują swoim
właścicielom realne zyski.

Konkurencja

Informacje na temat działań konkurencji są przydatne w celu określenie indywidualnej cechy produktu oraz opracowania tożsamości marki.
Z uwagi na łatwość dokonywania wyborów przez użytkowników internetu, specjaliści od e-marketingu powinni położyć szczególny nacisk na dopracowanie przekazu witryny internetowej zleceniodawcy.

Potencjalny nabywca, aby zmienić decyzję, po prostu zamyka jedną z wielu stron WWW i wybiera w kolejny link dostępny na liście wyszukiwań.

Naszym zadaniem jest doprowadzenie do sytuacji, w której strona WWW nie będzie jedną z wielu. Analiza konkurencji pozwoli na opracowanie odpowiedniej strategii działań reklamowych, a także wyróżnić serwis na tle stron internetowych innych firm z branży.

Analiza potrzeb

Badania marketingowe
Klienci
Konkurencja
Analiza SWOT
Tożsamość marki

Projektowanie stron

Koncepcja serwisu
Webusability
Projekt graficzny
Prace programistyczne
Strona WWW

e-Marketing

Pozycjonowanie stron WWW
Reklama w wyszukiwarkach
Kampanie reklamowe
w Internecie

Kontrola wyników

Statystyki
Weryfikacja działań
Podsumowanie

Zaufali Nam: