Wiele stron internetowych pozostaje
tylko nic nie znaczacącymi wizytówkami w sieci.
Są jednak i takie, które generują swoim
właścicielom realne zyski.

Projekt graficzny

Na podstawie nakreślonej tożsamości marki, opracowanej koncepcji serwisu i jego użyteczności przystępujemy do przygotowania projektu graficznego strony internetowej. W ramach podjętej współpracy przedstawiamy Zleceniodawcy projekt wraz z opisem. Dzięki takiemu rozwiązaniu Klienci MARKETING PRO oprócz estetycznego projektu graficznego, otrzymują pełną informację na temat przesłanek warunkujących wybór zdjęć, czy kolorystyki przyszłej strony WWW.

Choć zdarza się to niezmiernie rzadko, zdajemy sobie sprawę, że dana koncepcja może się po prostu „nie spodobać” Zleceniodawcy. W takiej sytuacji przygotowujemy drugi, alternatywny projekt, na podstawie tych samych wyznaczników, jednak w zmienionej formie graficznej.

Analiza potrzeb

Badania marketingowe
Klienci
Konkurencja
Analiza SWOT
Tożsamość marki

Projektowanie stron

Koncepcja serwisu
Webusability
Projekt graficzny
Prace programistyczne
Strona WWW

e-Marketing

Pozycjonowanie stron WWW
Reklama w wyszukiwarkach
Kampanie reklamowe
w Internecie

Kontrola wyników

Statystyki
Weryfikacja działań
Podsumowanie

Zaufali Nam: