Wiele stron internetowych pozostaje
tylko nic nie znaczacącymi wizytówkami w sieci.
Są jednak i takie, które generują swoim
właścicielom realne zyski.

Statystyki

Podstawową zaleta działań reklamowych w sieci jest ich mierzalność.
Klientom współpracującym z naszą firmą proponujemy instalację statystyk internetowych Google Analytics. Dzięki nim możemy na bieżąco otrzymywać informacje o celowości podjętych działań.

Analizując przedstawione wyniki sprawdzamy liczbę wizyt w danym serwisie, jednak bardziej zwracamy uwagę na zachowanie użytkownika: długość i szerokość wizyty, czas spędzony w witrynie, a także osiągnięcie zdefiniowanej konwersji (np. wypełnienie i przesłanie formularza kontaktowego). W ten sposób jesteśmy w stanie ocenić efektywność prowadzonej akcji promocyjnej oraz dokonać ewentualnych modyfikacji w trakcie trwania kampanii.

Analiza potrzeb

Badania marketingowe
Klienci
Konkurencja
Analiza SWOT
Tożsamość marki

Projektowanie stron

Koncepcja serwisu
Webusability
Projekt graficzny
Prace programistyczne
Strona WWW

e-Marketing

Pozycjonowanie stron WWW
Reklama w wyszukiwarkach
Kampanie reklamowe
w Internecie

Kontrola wyników

Statystyki
Weryfikacja działań
Podsumowanie

Zaufali Nam: