Wiele stron internetowych pozostaje
tylko nic nie znaczacącymi wizytówkami w sieci.
Są jednak i takie, które generują swoim
właścicielom realne zyski.

Tożsamość marki

Przystępując do prac nad stroną internetową zleceniodawcy staramy się zgromadzić jak najwięcej informacji dotyczących danego przedsiębiorstwa, jego klientów i ich oczekiwań, konkurencji oraz mocnych stron. Na tej podstawie podejmujemy próbę nakreślenia tożsamości marki.

Wspólne ze zleceniodawcą zastanawiamy się w jaki sposób dana marka powinna być postrzegana przez potencjalnych Klientów, jakie wartości powinny zostać przedstawione za pośrednictwem strony internetowej, by stała się ona skutecznym narzędziem pozyskiwania Klientów.

Analiza potrzeb

Badania marketingowe
Klienci
Konkurencja
Analiza SWOT
Tożsamość marki

Projektowanie stron

Koncepcja serwisu
Webusability
Projekt graficzny
Prace programistyczne
Strona WWW

e-Marketing

Pozycjonowanie stron WWW
Reklama w wyszukiwarkach
Kampanie reklamowe
w Internecie

Kontrola wyników

Statystyki
Weryfikacja działań
Podsumowanie

Zaufali Nam: