Wiele stron internetowych pozostaje
tylko nic nie znaczacącymi wizytówkami w sieci.
Są jednak i takie, które generują swoim
właścicielom realne zyski.

Webusability

Działania określane mianem webusability obejmują badanie funkcjonalności obecnej, lub na podstawie przygotowanej 'koncepcji serwisu' przyszłej strony WWW zleceniodawcy.

Internauta przeszukujący sieć w poszukiwaniu informacji o produktach odwiedza zazwyczaj kilka serwisów internetowych. Jeżeli strona nie będzie dopracowana funkcjonalnie, mało prawdopodobne by potencjalny Klient zastanawiał się gdzie i w co powinien kliknąć w celu dotarcia do oczekiwanych informacji. Po prostu otworzy nową witrynę (najczęściej będzie to kolejna strona z listy wyszukiwań), która być może lepiej spełni jego oczekiwania.
Dlatego bardzo ważne jest dopracowanie strony nie tylko pod kątem estetycznym zgodnym z oczekiwaniami zleceniodawcy oraz nakreśloną tożsamością marki, ale także od strony funkcjonalnej.

Webusability obejmuje również zlecenia od przedsiębiorstw posiadających już własny serwis internetowy. Są to działania, które powinny być zawsze przeprowadzone w celu redukcji kosztów poniesionych na marketing internetowy, a jednocześnie maksymalizacji zysku przedsiębiorstwa.

Analiza potrzeb

Badania marketingowe
Klienci
Konkurencja
Analiza SWOT
Tożsamość marki

Projektowanie stron

Koncepcja serwisu
Webusability
Projekt graficzny
Prace programistyczne
Strona WWW

e-Marketing

Pozycjonowanie stron WWW
Reklama w wyszukiwarkach
Kampanie reklamowe
w Internecie

Kontrola wyników

Statystyki
Weryfikacja działań
Podsumowanie

Zaufali Nam: