Wiele stron internetowych pozostaje
tylko nic nie znaczacącymi wizytówkami w sieci.
Są jednak i takie, które generują swoim
właścicielom realne zyski.

Weryfikacja działań

Dzięki odpowiednio prowadzonym działaniom z zakresu e-marketingu strona internetowa, ze zwykłej wizytówki, może stać się skutecznym narzędziem pozyskiwania Klientów. Jednak i w takim momencie nie spoczywamy na laurach.

Na podstawie informacji zebranych m.in. za pośrednictwem statystyk internetowych staramy się, choć nie zawsze jest to możliwe, ulepszyć projekt strony, czy też strategię marketingową zastosowaną przy danym projekcie.

Analiza potrzeb

Badania marketingowe
Klienci
Konkurencja
Analiza SWOT
Tożsamość marki

Projektowanie stron

Koncepcja serwisu
Webusability
Projekt graficzny
Prace programistyczne
Strona WWW

e-Marketing

Pozycjonowanie stron WWW
Reklama w wyszukiwarkach
Kampanie reklamowe
w Internecie

Kontrola wyników

Statystyki
Weryfikacja działań
Podsumowanie

Zaufali Nam: